دبیر یادواره سردار شهید حبیب لکزایی گفت: این یادواره‌ها به صورت داوطلبانه توسط مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان به پاس قدردانی از خدمات این شهید برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام نجف لک‌زایی، برادر سردار شهید حبیب لک‌زایی و دبیر یادواره شهید لکزایی بیان کرد: به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار حبیب لک زایی، ۶ مراسم در شهرستان‌های قم، زاهدان، ایرانشهر، نیمروز، خاش و ایرانشهر برگزار خواهد شد که یکی از این یادواره‌ها در نوک‌آباد شهرستان خاش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این یادواره‌ها به صورت داوطلبانه توسط مردم شیعه و سنی استان به پاس قدردانی از خدمات این شهید برگزار انجام می‌شود، ادامه داد: برگزاری یادواره شهید لک‌زایی جلوه وحدت، همدلی و برادری را به نمایش می‌گذارد. هدف از برگزاری این مراسم‌ها، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء و الگوگیری از آنهاست تا نسل جدید، نه تنها در برابر خطرات بیمه شوند، بلکه خودشان را برای فردایی بهتر آماده کنند.

حجت‌الاسلام لک‌زایی تصریح کرد: همزمان با برگزاری سالگرد این فرمانده شهید، نسخه نرم‌افزاری برخی از آثار شهید لک‌زایی آماده و به صورت گسترده منتشر خواهد شد. این یادواره‌ها در روزهای ۲۶ مهرماه در قم، ۲۷ مهر ماه در شهرستان خاش، ۲۹  مهرماه در شهرستان های زاهدان و نیمروز و ۲ آبان ماه در ایرانشهر برگزار اجرا خواهند شد.

سردار شهید حبیب لک‌زایی در ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۱ در مأموریت کاری و در لباس سبز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) و در سومین سالگرد شهادت سرداران شهید نورعلی شوشتری و شهید رجب‏علی محمدزاده که به تعبیر سردار شهید لک زایی شهدای وحدت، امنیت و خدمت بودند، با بیش از شصت ترکش از دوران دفاع مقدس به فیض شهادت نائل شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس